Alla inlägg under april 2015

Av Isabelle Bringert - 11 april 2015 01:00

   

Glädjetårar när världens bästa mamma och pappa mötte oss vid tåget! 

Känns underbart att vara hemma samtidigt som man redan saknar allt som vi har varit med om..

jag är så glad över allt som jag har fått uppleva men nu  känns det tomt.. Kanske att det känns tomt för er också som i 5 mån har följt oss nästan varje dag!? 


Nu är det i alla fall dags att ta tag i resten av livet, Back to reality 😊


jag kommer om några veckor lägga upp en film som sammanfattar resan, så än är inte bloggen helt stilla.


(Tack mamma och pappa för att ni är bäst❤️ I love you)


kram

Av Isabelle Bringert - 7 april 2015 02:01

       


Här hängde vi igår och här ska vi också häng idag. Vår absolut sista dag!!! Man vet ju inte om man ska skratta eller gråta? 😅

snart ses vi där hemma, snart 😍❤️


Om ni önskar att vi ska köpa något till er så skriv det! 👍

Av Isabelle Bringert - 4 april 2015 08:50

     

Vi har nu nått vår absolut sista destination - Nusa Dua "Bali".

Vi har alltså 4 nätter kvar här innan vi flyger iväg för att äntligen komma hem! Har aldrig längtar hem så mycket som jag gör just nu, vi är så redo att komma hem!! 😁
 
Vi kommer njuta fullt ut av de sista dagarna i solen och på stranden. Så närmsta dagarna är det bara det som gäller! 
 
Borta är jävligt bra! Men hemma är fan bäst!!  
 
Jag är så sjukt glad över att allt har gått så jäkla bra! Inga krångel med någonting...
Vi kanske bara är naturbegåvade resenärer!? 😎

Presentation



Man kan ju liksom inte vara ute och resa hela tiden (även om man kanske vill)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards