Alla inlägg den 3 december 2014

Av Isabelle Bringert - 3 december 2014 07:25


 
             


Yes! Vi gjorde det. 
Vi har hoppat bungy jump här i Queenstown, bungy jumpets hemstad. 
Det är det absolut coolaste jag varit med om i hela mitt liv! 
Är så glad att vi bestämde oss för att göra det.
När jag stod där på toppen fanns det inte en tanke på att tveka, jag ville hoppa och jag hoppade!!!!! 
Waaaaoooohooo 
Kalle tvekade inte han heller. 43m fall kittlas i magen en hel del vill jag lova! Efter var man helt skakig och super lycklig, som ett litet barn på julafton. 
 
Vi fick en t-shirt som bevisar att vi har gjort det. 
Kalle fick till en film på mig när jag hoppade med GoPron, men vi hoppade inte med den. Filmen i huvudet räcker gott och väl, kommer aldrig glömma hur det såg ut och hur det kändes. 
 
Känner mig inte rädd för någonting längre, har gjort det jag var mest rädd för och tvekade inte en sekund! 
 
Skydive next! ;) 
 
Imorgon åker vi till vårt sista stopp här i NZ, Dunedin 

Presentation



Man kan ju liksom inte vara ute och resa hela tiden (även om man kanske vill)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards