Direktlänk till inlägg 20 februari 2015

Tillbaka till Koh Samui

Av Isabelle Bringert - 20 februari 2015 10:04

         

Igår åkte vi färjan tillbaka till Koh Samui. 

Har haft det helt underbart på koh Tao, bästa stället hittills i Thailand. 
 
Vi är nu på ett ställe som heter Bang po beach här i Koh samui. Det är på den nordvästra sidan av ön. Här bor vi i en bungalow på ett helth & spa resort. 
Kommer precis från en timme lång ansiktsbehandling och Kalle från en timme lång fotmassage. 
Ikväll ska vi bada bastu med hårinpackning och Igår tränade vi på det lilla gymet som finns här. 
Vi kör helt enkelt några relax/hälso dagar här och bara tar hand om vår kropp och själ lite. 
Stranden här är lugn och inga jobbiga försäljare någon stans i närheten. 
Det man behöver finns bara över gatan: vatten & frukt 😊 
 
Resortets restaurang lagar super god mat och har massa hälsosamma alternativ för ett bra pris! Så här kommer vi nog trivas de närmsta dagarna. 
 
Jag skulle vilja tacka er alla där hemma som läser bloggen om dagarna, det får verkligen mig att hålla igång den!!  Det är också jättekul att få kommentarer och frågor, så fråga på om det är något speciellt som ni har på hjärtat😊 


 

Denna bild är fantastisk! 
mormor får hjälpa av alla släktingar att hålla koll på mig och Kalle ute i världen ❤️ Tack för det! 
En svag hemlängtan börjar krypa sig på, samtidigt som man har det helt underbart så saknar man allt där hemma! 
 
Pussar & Krama 😻

 
 
Ingen bild

Annelie

20 februari 2015 21:25

Jag är så glad för att få uppdateringar nästintill varje dag om hur ni har det! Du har gjort en underbar blogg hela tiden! Både text och bilder som visar hur det verkar vara där ni är. Hur länge blir ni på koh samoi denna gång? Är det resort som gäller nu? Härligt att ta hand om kroppen i träningen, det behöver man ju! Ni är ju superbruna nu. Fortsätt o njut. Det är fortfarande tråkväder här hemma.
☔️❄️⛄️☁️

Isabelle Bringert

21 februari 2015 11:52

Tack kära mamma för att du tycker om det så mycket, det gör mig så glad 😁 vi blir här i 7 nätter till, ska vidare till ett till ställe i Koh samui efter detta som heten Mae nam beach de sista 4 nätterna. Sedan åker vi till Malaysia 😁 har bokat lyx på langkawi i 2 veckor, ska bli riktigt härligt, med fint gym och så!
Ja man behöver verkligen det och det är svårt att få rutin när man är ute och reser..
Vi har haft väldigt mycket tur med vädret här i Thailand faktiskt 😁 puss

 
Ingen bild

vicky

21 februari 2015 07:53

Åh så fin bild! Tur det finns internet alltså. Och ni fortsätter att ha det fantastiskt. Ni får berätta än mer när ni kommer tillbaka sen. Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle Bringert - 25 juni 2015 17:10


  Hej igen! Jag har nu landat och fått lite ordning på saker och ting efter den långa resan. Jag jobbar nu som vikarie på förskolor i Kalmar och ska i Augusti läsa naturkunskap B på komvux. I oktober ska jag satsa på ett tillräckligt bra bet...

Av Isabelle Bringert - 18 maj 2015 21:26


Här har jag klippt ihop en film från - Australien, Thailand, Langkawi & Lombok Hoppas ni gillar det ni ser :)     ...

Av Isabelle Bringert - 17 maj 2015 20:01


Hej på er!   Nu var det länge sen jag jag skrev och redan mer än en månad har gått sedan vi kom hem till Sverige. Här kommer en film som jag har fixat ihop om vårat äventyr på Nya Zeeland!   Enjoy :)     (En ny film är på gång, den...

Av Isabelle Bringert - 11 april 2015 01:00

    Glädjetårar när världens bästa mamma och pappa mötte oss vid tåget!  Känns underbart att vara hemma samtidigt som man redan saknar allt som vi har varit med om.. jag är så glad över allt som jag har fått uppleva men nu  känns det tomt.. K...

Av Isabelle Bringert - 7 april 2015 02:01

          Här hängde vi igår och här ska vi också häng idag. Vår absolut sista dag!!! Man vet ju inte om man ska skratta eller gråta? 😅 snart ses vi där hemma, snart 😍❤️   Om ni önskar att vi ska köpa något...

Presentation



Man kan ju liksom inte vara ute och resa hela tiden (även om man kanske vill)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards