Alla inlägg den 28 januari 2015

Av Isabelle Bringert - 28 januari 2015 07:42

         

Här är lite fina bilder från dagens promenad mellan Bondi beach och Bronte Beach. 

Det regnade största delen av promenaden... Tråkigt med regn!

som sagt, imorgon åker vi till Melbourne! 



Av Isabelle Bringert - 28 januari 2015 00:30

   

Nu är det 3e dagen i rad som det regnar... Börjar bli lite trött på det faktiskt 😢

igår öste det ner hela dagen så vi fick inget speciellt gjort. 

Idag ser det ut som att det blir lite uppehåll så man kan ta sig ut lite. idag är sista dagen här i Bindi, imorgon åker vi till Melbourne. Där ska vädret vara lite bättre ser det ut som 😅


jag har bestämt mig för att utesluta gluten helt och hållet eftersom jag får så ont i magen av det. Så har kommit på min nya favvo frulle. 

En smoothie med frukt, (melon, annanas, banan) ingefära, spenat, blåbär och yoghurt tillsammans med en kopp te, perfekt start på dagen för min mage! 


Hoppas på att få lite fina bilder tagna idag på vår vandring från Bondi till Coogee. 


Xoxo 

Presentation



Man kan ju liksom inte vara ute och resa hela tiden (även om man kanske vill)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards